تبلیغات برندهای عطر و ادکلن برای کریسمس ۲۰۲۰

برندهای عطر و ادکلن در ماه‌های پایانی سال که به ژانویه و سال نو میلادی منتهی میشه، طراحی‌های جذابی برای فروش عطرها و ادکلن‌های خودشون ارائه میدن. معمولا محصولات به صورت گیفت ست یا پک‌های هدیه با شعار و طراحی جالبی ‌به بازار معرفی میشن و در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسن.

تیزرهای تبلیغاتی برندهای عطر و ادکلن در کریسمس

برندهای عطر و ادکلن علاوه بر این، معمولا یک تیزر یا ویدئو تبلیغاتی زیبا رو برای پروموت کردن و بالا بردن فروش محصولات خودشون، طراحی و در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی پخش می‌کنند. در ادامه ویدئو تیزر تبلیغاتی هفت برند تولید کننده عطر آورده میشه و در مورد اونها توضیحاتی رو ارائه میدیم. این برندها از بهترین برندهای عطر و ادکلن در دنیا هستند.

تیزر یا ویدئو تبلیغاتی عطر و ادکلن برند کریستین دیور (Dior) به مناسبت کریسمس ۲۰۲۰

 

برند کریستین دیور یکی از قدیمی‌ترین برندهای عطر و ادکلن در دنیا هست. عطرهای دیور همیشه در بازار پیشرو بودن و طرفداران بسیار زیادی دارن. عنوان ویدئو “The Atelier of Dreams” یا آتلیه رویاهاست که به زیبایی در یک محیط رویایی عطرهای پرفروش برند دیور رو نشون میده. عطرهای ژدوق یا جادور (Jadore)، سوواژ یا ساواج (Sauvage)، دیور هوم (Dior Homme)، جوی (Joy) و میس دیور (Miss Dior) که در ویدئو نشون داده میشه جز محبوبترین عطرهای این برند هستند.

 

تیزر یا ویدئو تبلیغاتی عطر و ادکلن برند کلوین کلاین (calvin klein) به مناسبت کریسمس ۲۰۲۰

 

 
 
برند کالوین کلین به خاطر عطرهای دوست داشتنی و با قیمت مناسب معروف و محبوبه.‌ ویدئو شبیه به یک ترن جادویی طراحی شده که در مراحل مختلف بهترین عطرهای این برند دیده میشه. عطرهایی که در ویدئو نشون داده میشه سی کی اوری وان (Ck Every One)، سی کی وان (Ck One)، اترنیتی (Eternity) و ایفوریا زنانه (Euphoria Women) هستن که جز پرطرفدارترین عطرهای این برند هستند.
 

تیزر یا ویدئو تبلیغاتی عطر و ادکلن برند گرلن (Guerlain) به مناسبت کریسمس ۲۰۲۰

 

 
برند گرلن به خاطر تولید عطرهای خاص معروف و محبوبه. معمولا عطرهای این برند سالهای زیادی تولید میشن. به عنوان مثال عطر شالیمار (shalimar) که سال ۱۹۲۱ تولید شده و امسال صد ساله میشه و خب این نشون دهنده قدرت این برند در تولید عطرهای قدرتمنده.
ویدئو شهر پاریس رو در زمستون به تصویر میکشه و ترکیب تصویر شیشه عطر گرلن و طاق پیروزی در این شهر هم بسیار جالبه. شعار ویدئو “bloom a wish” یا شکوفه کردن آرزو هست که در ویدئو شکوفه‌هایی باز میشه و اون آرزوها محصولات و عطرهای گرلن هستن. عطرهایی که در ویدئو نشون داده میشه مون گرلن (Mon Guerlain)، لا پتیت روب نویر (La Petit Robe Noir) و عطرهای آکوا الگوریا (Aqua Allegoria) هستن که جز پرطرفدارترین عطرهای این برند هستند.
 

تیزر یا ویدئو تبلیغاتی عطرهای برند کارولینا هررا به مناسبت کریسمس ۲۰۲۰

 

 
برند کارولینا هررا به خاطر عطرهای ch، good girl و سری عطرهای ۲۱۲ معروف و محبوبه. این برند در این ویدئو از ایده یک سیرک جذاب و جادویی در یک شهر پر از نور و روشنایی استفاده کرده که عطرها در اون نمایش‌های مهیج اجرا می‌کنن. عطرهایی که در ویدئو نشون داده میشه گود گرل (Good Girl)، بد بوی (Bad Boy)، عطرهای سی اچ (Ch) و عطرهای ۲۱۲ هستن که جز پرطرفدارترین عطرهای این برند هستند.

 

تیزر یا ویدئو تبلیغاتی عطر و ادکلن‌های برند لاگوست برای کریسمس ۲۰۲۰

 

 
برند لاگوست توسط یک بازیکن تنیس به نام Rene Lacoste ایجاد شده و لقب این بازیکن تمساح بوده و دلیل انتخاب لوگو تمساح هم به همین دلیل بوده.‌ در ویدئو به زیبایی از تمساح و بازی تنیس استفاده شده. عطرهایی که در ویدئو نشون داده میشه مچ پوینت (Match Point)، لاگوست سفید (L.12.12 white) و لاگوست پور اله اسپارکلینگ (L.12.12 pour elle sparkling) هستن که جز پرطرفدارترین عطرهای این برند هستند.
 

تیزر یا ویدئو تبلیغاتی عطر و ادکلن‌های برند رالف لورن کریسمس ۲۰۲۰

 

 

برند رالف لورن رو با پیراهن‌ها و تی شرت‌های پولو میشناسیم.‌ عطرهای پولو (Polo) محبوب‌ترین عطرهای این برند هستن که رنگ آبی و قرمزش رو به طور مداوم در طول ویدئو میشه دید. عطرهایی که در ویدئو نشون داده میشه پولو آبی (Polo Blue)، پولو قرمز (Polo Red) و رومنس (Romance) هستن که جز پرطرفدارترین عطرهای این برند هستند.

 

تیزر یا ویدئو تبلیغاتی عطر و ادکلن ویکتور اند رولف به مناسبت کریسمس ۲۰۲۰

 

 

برند ویکتور اند رولف به خاطر طراحی‌های عجیب و جالبش معروفه. اسم معروف‌ترین عطرهای این برند با کلمه “بمب” ترکیب شده و شیشه این عطرها هم شبیه نارنجکه. حتی عطرها ضامن هم دارن و در همین ویدئو ضامن عطرها کشیده میشه و زیبایی تصویر شده. عطرهایی که در ویدئو نشون داده میشه، فلاوربمب (Flowerbomb)، اسپایس بمب (Spicebomb) و بُن بُن (Bonbon) هستن که جز پرطرفدارترین عطرهای این برند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *