آلبرتو موریلاس، طراح عطر افسانه‌ای

آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) یکی از برجسته‌ترین و یکی از اساتید طراحی عطر در دنیا که بیشترین عطر (نزدیک به ۲۴۱ عطر) را طراحی کرده است و خاطره‌های بسیاری را برای مردم دنیا رقم زده است. عطرهایی موفق و خاطره‌ساز که هر کدام از ما ممکن است از یکی از این عطرها استفاده کرده و یا عطر محبوبمان باشد.

او در سال ۱۹۵۰ در سویل اسپانیا به دنیا آمد و تمام دوران کودکی را در آنجا بوده است. ۲ سال در دبیرستان هنرهای زیبا در جنوا ایتالیا تحصیل کرده و در سال ۱۹۷۰ به عنوان یک طراح عطر جوان به کمپانی بزرگ تولید عطر Firmenich پیوسته است. او می‌گوید که استعداد ذاتی داشته و بیشتر خود آموزش دیده‌ است. او همه چیز را در ذهن خود مجسم می‌کند و رایحه‌های مختلف را مانند رنگ‌های گوناگون و مانند یک نقاش ترکیب می‌کند و شاهکار خود را پدید می‌آورد.

عطرهای طراحی شده توسط این طراح افسانه‌ای خاص، اکثرا موفق، پرفروش و هیچکدام شبیه به هم نیستند. او تا کنون با بیش از ۷۵ برند مطرح و محبوب دنیا همکاری کرده است که بیشترین همکاری مربوط به برند Bvlgari می‌باشد. او برای این برند ۱۹ عطر موفق را طراحی کرده است. او در سال ۲۰۰۳ جایزه ویژه François Coty و در سال ۲۰۱۳ جایزه یک عمر طراحی را از بنیاد عطر دریافت کرد. او بر روی ایجاد رایحه‌های مصنوعی و رایحه‌های جدید برای ترکیب عطرها نیز فعالیت و پژوهش می‌کند. او موسس و ایجاد کننده برند تولید شمع‌های معطر Mizensir نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *