دیور هوم اسپرت ۲۰۲۱، نسخه‌ای جدید با رنگ و بوی بوکس

 عطر دیور هوم اسپرت ۲۰۲۱ نسخه‌ای جدید از عطرهای دیور هوم و مدل اسپرت آنهاست که در انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی و در آستانه سال نو به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر در حقیقت نسخه چهارم از عطرهای اسپرت دیور هوم است. اولین نسخه اسپرت عطرهای دیور هوم (Dior Homme) در سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد و بر خلاف رایحه گرم و تلخ آنها، رایحه‌ای با طراوت و تازه داشت. نسخه‌های بعدی نیز در سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده بودند.

dior homme sport 2021 perfume عطر ادکلن دیور هوم اسپرت

رایحه عطر دیور هوم اسپرت ۲۰۲۱

 نسخه جدید عطر دیور هوم اسپرت، شروعی فوق‌العاده با رایحه لیموی تازه به همراه ترکیبی از تازگی رایحه‌های مرکبات و تندی رایحه‌های ادویه‌ای دارد. در ادامه نیز رایحه‌های چوبی و عنبر عطر را کامل می‌کنند. رایحه کندر (Olibanum) بر خلاف نسخه‌های اسپرت قبلی به رایحه‌های پایانی عطر اضافه شده است که با رایحه‌های چوبی و عنبرباعث پایداری بیشتر ترکیب عطر شده‌اند.

این عطر توسط فرانسوا دماشی (Francois Demachy) خالق عطرهای محبوب برند دیور طراحی شده است. او درباره این عطر می‌گوید: “من تازگی و طراوت نسخه‌های قبلی را با ضربات آپرکات یک بوکسور ترکیب و نسخه‌ای جدید را ایجاد کردم. این یک ترکیب کاملا جدید است که با ظرافت بسیار بازنگری شده است.”

buy price dior homme sport 2021 perfume قیمت خرید عطر ادکلن دیور هوم اسپرت

تبلیغات عطر دیور هوم اسپرت ۲۰۲۱

 چهره تبلیغاتی عطر دیور هوم اسپرت ۲۰۲۱ مانند نسخه‌های جدید عطرهای دیور هوم، رابرت پتینسون (Robert Pattinson) هنرپیشه مطرح هالیوود است. قرار است فیلم جدید بتنمن که این بازیگر نقش آن را به عهده دارد به زودی و در ابتدای سال ۲۰۲۲ اکران شود که این مسئله باعث فروش هر چه بیشتر این عطر خواهد شد و به نظر می‌رسد این همزمانی (رونمایی عطر و فیلم) به احتمال بسیار، استراتژی بخش مارکتینگ دیور بوده است.

شعار تبلیغاتی این عطر نیز I’m Your Man هست و در عکس‌ و فیلم‌های تبلیغاتی عطر مانند تصویر زیر، این جمله جالب بیان می‌شود که “اگر یک بوکسور می‌خواهی من برای تو به رینگ میام”. این جمله بیانگر تازگی و نشاط موجود در نسخه اسپرت عطر دیور هوم است.

dior homme sport 2021 perfume  رابرت پتینسون عطر ادکلن دیور هوم اسپرت

خرید عطر دیور هوم اسپرت ۲۰۲۱

شما می‌توانید برای خرید عطر دیور هوم اسپرت ۲۰۲۱ به بخش فروشگاه وبسایت عطر۳۶۵ مراجعه کنید. برای تشخیص اصل از تقلبی این عطر نیز می‌توانید ما را در شبکه‌های دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *