عطر میکی موس به بازار آمد!

عطر میکی موس توسط برند House of Sillage (برند نیش یا نیچ تولید کننده عطرها و لوازم آرایش لوکس) با همکاری کمپانی دیزنی در روز جهانی میکی ماوس (۱۸ نوامبر) رونمایی شد و به بازار اومد.

عطر میکی موس

عطر میکی موس بر خلاف انتظار یک عطر بچه گونه نیست و یک عطر مردونه – زنونه هست. به گفته مدیران برند House of Sillage، این عطر جذاب با شخصیت‌های میکی موس و مینی موس می‌تونن مصرف کنندگان رو به دنیای جادویی دیزنی ببرند.

میکی موس و مینی موس

میکی موس و مینی موس دو شخصیت بامزه کارتونی هستن که توسط کمپانی دیزنی ساخته شدن. در طول چندین دهه گذشته، انیمیشن‌های بسیاری از این دو شخصیت ساخته شدن و محبوبیت این دو به حدی رسید که در زمان کودکی، خیلی از ما اونهارو روی لباس‌ها، لوازم التحریر و… دیدیم.

میکی موس و مینی موس دیزنی عطر و ادکلن

عطر میکی موس

عطر میکی موس با الهام از عشق میان میکی موس و مینی موس ساخته شده و این عطر نمادی از رابطه عاطفی میان زوج‌هاست. عطر با استفاده از رایحه‌های کاکائو، نارگیل و وانیل شیرین ساخته شده است. درب عطر با استفاده از نگین‌های Swarovski و طلای ۱۸ عیار تزیین شده تا لوکس بودن عطر کامل بشه. رایحه‌های عطر به شرح زیر اعلام شده:

رایحه‌های اولیه: ترنج، پرتقال ماندارین و هل

رایحه‌های میانی: شکوفه پرتقال، شیر نارگیل و کاکائو

رایحه‌های پایانی: عنبر، چوب صندل سفید، دانه تونکا و وانیل

برای آشنایی با این رایحه‌ها می‌تونید به صفحه رایحه‌ها مراجعه کنید.

عطر میکی موس در تعداد محدود تولید شده و در حقیقت یک نسخه محدود یا Limited Editon به حساب میاد.

 عطر ادکلن میکی ماوس

رژ لب مینی موس

در کنار این عطر، یک رژ لب نیز که شبیه پاپیون قرمز روی موهای شخصیت مینی موس است، طراحی شده و به علاقه مندان به فروش میرسه. این محصول نیز بسیار لوکسه و جعبه زیبایی هم برای اون طراحی شده. مانند عطر میکی موس، نگین‌های Swarovski روی این رژ لب نیز به چشم میاد.

رژ لب مینی موس house of sillage

minnie mouse lipstick رژ لب مینی موس

قیمت عطر میکی موس و رژ لب مینی موس

طبق اعلام سایت رسمی برند House of Sillage قیمت عطر میکی موس ۳۹۵ دلار و رژ لب مینی موس ۲۹۵ دلاره. علت قیمت بالای این محصولات این هست که برند سازنده، جز برندهای نیش یا نیچ (Niche) هست و عطرها و لوازم آرایشی لوکس رو به بازار عرضه می‌کنه. البته امکان جالبی هم وجود داره و اون اینه که خریداران میتونن در ۴ قسط بدون بهره این هزینه رو پرداخت کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *