آموزش تشخیص اصل از تقلبی عطر بلو شنل

خرید عطر و ادکلن اصل همیشه یکی از دغدغه‌های مردم، خصوصا علاقه مندان به مصرف عطر و ادکلن بوده است؛ با توجه به این که همیشه سودجویانی در بازار وجود دارند؛ وبسایت عطر۳۶۵ طی سال‌های اخیر به آموزش تشخیص عطر اصل از تقلبی پرداخته است. در این مقاله در رابطه با تشخیص اصل از کپی عطر محبوب بلو شنل مطالب جالبی رو بهتون ارائه میدیم. 

آموزش تشخیص اصل از تقلبی عطر ادکلن بلو شنل

چرایی تفاوت عطرها و ادکلن‌های اصل و کپی

برندهای تولید عطر و ادکلن همواره سعی می‌کنند تا محصول خودشون رو با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه کنند. به همین جهت همیشه در تولید عطرهای اصل بهترین مواد اولیه و در تولید شیشه، درب و… مرغوب‌ترین اجناس به کار می‌ره.

از اونجایی که تولیدکنندگان عطرهای تقلبی می‌خوان هزینه‌های خود رو به حداقل برسونن، علاوه بر کاهش کیفیت عطر، در تولید شیشه عطر و موارد مربوط به اون (مثل درب، نوع چاپ و…) هم کم میذارن و همین مسئله تفاوت‌هایی رو میتونه ایجاد کنه؛ البته برای افرادی که قبلا نمونه اصلی عطر رو دیده باشن و به اون توجه کرده باشن. توجه به این نکته هم ضروریه که عطرهای کپی یا تقلبی از لحاظ کیفیت درجات مختلف دارن؛ اما با این حال همیشه تفاوت‌هایی برای تشخیص عطر و ادکلن اصل از تقلبی وجود داره.

بلو شنل، عطری محبوب

بلو شنل اصل یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای مردانه است که در سال ۲۰۱۰ توسط برند شنل به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. بلو شنل رایحه‌ای خنک و ملایم داره و رایحه اون در طول زمان خیلی تغییر نمی‌کنه. در حقیقت میشه گفت که بلو شنل رایحه‌ای خطی داره و میشه در چهار فصل سال اون رو استفاده کرد و ازش لذت برد. گریپ‌فروت، نعنا، زنجبیل و دود معطر یا بخور خوشبو جز رایحه‌های غالب عطر هستند و این عطر در گروه عطرهای چوبی آروماتیک (Woody Aromatic) قرار داره.

مدل‌های عطر ادکلن بلو شنل تویلت پرفیوم پارفوم

تاکنون ۳ نسخه مختلف از عطر بلو شنل با غلظت‌های ادو تویلت، ادو پارفوم و پارفوم به بازار اومدن که می‌تونید اونها در عکس بالا مشاهده کنید.

تشخیص بلو شنل اصل یا اورجینال

بلو شنل اصل و کپی تفاوت‌هایی دارن که در ادامه مقاله، ویدئو و عکس‌هایی وجود دارن که با بررسی اونها می‌تونید تا حدود زیادی نسخه‌های تقلبی یا کپی رو از نسخه‌های اصلی شناسایی کنید. اول ویدئو زیر رو ببینید.

توجه داشته باشید همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، در تمامی عطرهای برند شانل، لوگو یا نماد آن دو بار حک شده است.
 
آموزش تشخیص اصل از تقلبی عطر بلو شنل
 
والف یا ولو عطر بلو شنل اصل، معمولا دو تکه و فنردار با زیر فلزی یا والف ساده با زیر فلزی فرو رفته است که در نسخه فیک اون، والف آن ساده با زیر فلزی نامرغوب است. برای آشنایی با انواع والف یا ولو می‌تونید به مقاله والف چیست در سایت مراجعه کنید.
 والف عطر ادکلن بلو شنل اصل و اورجینال
 
در قسمت پایین پشت شیشه عطر Bleu Chanel، یک کد ۴ رقمی به داخل یا صورت فرورفته حک شده است که می‌توانید آن را با انگشت دستتان لمس کنید؛ اما در نسخه فیک یا تقلبی این کد حتما برجسته خواهد بود و به هیچ عنوان حک نشده است. این کد به صورت حک شده در پشت شیشه اکثر عطرهای Chanel وجود دارد.
 
همونطور که در تصاویر زیر می‌بینید، درب عطر بلو شنل آهنربایی است به طوری که لوگو شانل روی درب به دلیل وجود قطب‌های هم‌نام و ناهم‌نام همیشه در راستای شیشه قرار می‌گیرن و هیچ‌وقت عمود بر شیشه قرار نمی‌گیرن، که این مسئله به خوبی در ویدئو بالا هم توضیح داده شده.
 
تشخیص عطر ادکلن بلو شنل اصل از فیک
 
تشخیص عطر ادکلن بلو شنل اصل از تقلبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *