عطر فانتوم، تولیدی جدید از برند پاکو رابان

شاید اولین بار با شنیدن نام فانتوم هر چیزی در ذهنتون تداعی بشه غیر از عطر و ادکلن؛ اما فانتوم نام یکی از جدیدترین عطرهای مردانه برند پاکو رابانه که طراحی شیشه بسیار زیبایی داره. شیشه فانتوم شبیه به یک ربات طراحی شده و ظاهری دلربا و دلنشین داره. البته این رو هم باید اشاره کرد که یکی از معانی فانتوم (phantom) در زبان انگلیسی “ظاهر فریبنده” هست.

در طراحی شیشه این عطر به خوبی از ترکیب کروم و رنگ مشکی استفاده شده، به طوری که شما در نگاه اول فارغ از رایحه این عطر، مجذوب شیشه این عطر میشید. به گفته برند پاکو رابان، در به وجود آمدن این عطر، از ترکیب هنرهای لوکس و نوین عطرسازی و تکنولوژی استفاده شده. در ادامه با قابلیت‌ها و رایحه فانتوم بیشتر آشنا میشید. 

عطر فانتوم پاکو رابان

عطر فانتوم، اولین عطر متصل جهان!

 فانتوم اولین عطر در جهانه که شما مثل عکس زیر، با گذاشتن تلفن همراهتون به روی شیشه عطر می‌تونید به دنیای عطر فانتوم متصل بشید. با اینکه این کار شاید خیلی ساده به نظر برسه؛ اما این اولین بار هست که یه برند در زمینه عطر و ادکلن این کار جالب و خلاقانه رو انجام میده. این متصل بودن همخوانی بسیار خوبی با ایده شیشه این عطر یعنی روبات هم داره.

عطر فانتوم اولین ادکلن متصل به اینترنت

رایحه عطر فانتوم

ادکلن فانتوم توسط یک گروه رویایی ۴ نفره از اساتید طراحی عطر در دنیا طراحی شده. آن فیلیپو (Anne Flipo)، لوک دونگ (Loc Dong)، ژولیت کاراگوزوگلو (Juliette Karagueuzoglou) و دومینیک روپیون (Dominique Ropion) طراحان مشهور شرکت IFF هستند که در طراحی ترکیب رایحه‌های این عطر مشارکت داشتند. به گفته برند پاکو رابان، از هوش مصنوعی در افزایش الهام گرفتن و خلاقیت طراحان، برای به وجود آوردن فانتوم استفاده شده. رایحه بی نظیر خامه‌ای گل اسطوخودوس، رایحه لیموی ایتالیایی و رایحه خس خس هائیتی از ترکیبات اصلی این عطر هستند.

رایحه عطر ادکلن فانتوم

 شیشه عطر فانتوم را دور نیندازید!

نکته جالب دیگه راجع به فانتوم این هست که شما می‌تونید بعد از اتمام عطر، شیشه اون رو دور نندازید و با استفاده از بطری‌های شیشه‌ای (که حاوی مایع عطر فانتوم است) که برند پاکو رابان عرضه می‌کنه، می‌تونید مجددا عطرتون رو شارژ کنید. شما می‌تونید این بطری‌ها رو تا ۴۰% ارزان‌تر از خود عطر تهیه کنید و خب این مسئله می‌تونه هزینه‌های خرید عطر شما رو کاهش بده. همچنین این مسئله می‌تونه باعث ایجاد انگیزه در شما برای خرید مجدد فانتوم بشه. این ترفندی هست که برند پاکو رابان برای ایجاد وفاداری در مشتریان خودش به کار گرفته.

شیشه عطر ادکلن فانتوم

خرید عطر فانتوم

برای خرید عطر فانتوم و خواندن اطلاعات بیشتر در مورد این عطر به صفحه برند پاکو رابان و  این عطر در داخل وبسایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *