ماسک معطر راه حلی جالب در روزهای کرونا!

ماسک معطر می‌تونه راه حلی جالب برای این روزهای سخت قرنطینه و کرونا باشه. همانطور که می‌دونیم استفاده از ماسک در برخی مواقع، لذت بوییدن طبیعت (مانند بوی باران و خاک خیس خورده در فصل بهار)، رایحه عطر دیگران (مانند زمان‌هایی که همدیگه رو ملاقات می‌کنیم)، رایحه غذا و هر چیز دیگری را به منظور حفظ امنیت خود و محافظت از دیگران در هنگام شیوع بیماری رو از ما گرفته؛ اما در زمانی که ساعت‌های زیادی رو مجبور هستیم از ماسک استفاده کنیم، چطور میشه یک ماسک معطر داشت؟

استیکرهای معطر، راه حلی خلاقانه

در زمانی که معمولا تجربه حس رایحه‌های خوب فقط به زمان‌های تنهایی یا جمع‌های کوچک کاهش یافته، خانه فرانسوی عطرسازی Officine Universelle Buly à Paris با محصولی نوآورانه و خلاقانه توانسته ماسک معطر رو ایجاد کنه: استیکرهای معطر.

ماسک معطر با استیکرهای معطر scented stickers for mask

این خانه عطرسازی قدیمی فرانسوی با شعار اینکه چرا باید در هوای بهاری از لذت بوییدن رایحه طبیعت و هوای تازه و معطر در برخی اوقات به خاطر استفاده از ماسک محروم باشیم، برچسب‌های معطری رو طراحی و به بازار عرضه کرده تا بتونه کمی هوای تازه و بهاری رو برای ما به ارمغان بیاره و بتونه حس نشاط رو ایجاد کنه.

ماسک معطر در کرونا با استیکرهای معطر scented stickers for mask

رایحه ماسک معطر

رایحه‌های این برچسب‌ها ساده، نشاط آور و مبتنی بر مواد اولیه طبیعی و مفیده: اکالیپتوس، نعناع فلفلی و لیمو. که با یک طراحی خلاقانه در قالب یک برچسب به ماسک می‌چسبه و هوای داخل ماسک رو معطر می‌کنه. این برچسب‌ها یک بار مصرفه و میزان ماندگاری رایحه و کارایی اونها ۶ ساعت هست.

ماسک معطر در کرونا با استیکرهای معطر scented stickers for refreshing mask

قیمت ماسک معطر

هر بسته از این استیکرهای معطر، دارای ۸ برچسب هست و قیمت اون ۱۰ یورو هست. به گفته وبسایت این شرکت، تنها یک قانون برای استفاده از این برچسب‌ها وجود داره و اون “یک برچسب، یک ماسک” هست. یعنی مصرف کنندگان برای یک ماسک فقط باید از یک برچسب استفاده کنند.

ماسک معطر در کرونا با استیکرهای معطر scented stickers for refreshing mask 2

این خانه عطرسازی شعبات زیادی در دنیا داره محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف و جالبی رو عرضه می‌کنه. برای دیدن محصولات این شرکت می‌تونید به پیج اصلی OFFICINE UNIVERSELLE BULY مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *