عطر با بوی ساحل، عطری از لویی ویتون با یک ایده جالب از سریال ساینفلد!

برند لویی ویتون (Louis Vuitton) به تازگی عطری جدید با نام On the Beach به معنی “بر روی ساحل” رو به بازار معرفی و عرضه کرده. همون طور که از اسم این عطر پیداست، هدف برند لویی ویتون تولید یک عطر با بوی ساحل بوده.

 on the beach LV عطر بر روی ساحل لویی ویتون

عطری الهام گرفته از ساحل

این عطر با الهام از سواحل غربی آمریکا و با ترکیبی از شور و اشتیاق آفتاب، ریتم دریا، گرما و لطافت شن‌ها بر روی پوست طراحی و ساخته شده. طراحی این عطر، ژاک کاوالیر (Jacques Cavallier) یکی از اساتید عطرسازی در دنیاست. ژاک در طراحی این عطر سعی کرده تا احساسات بی‌نهایتی که در یک روز در یک ساحل آفتابی سپری می‌شه رو در این عطر ایجاد کنه. او تمام تلاشش رو کرده تا یک عطر با بوی ساحل ایجاد کنه؛ عطری که شما می‌تونید با بو کردن اون به یک ساحل آفتابی با خاطراتی زیبا پرتاب بشید.

 

ترکیبات عطر On the Beach Louis Vuitton

عطر با ترکیبی از نشاط آوری یوزو (یا yuzu یک مرکبات ژاپنی)، طراوت و لطافت رایحه نرولی ساخته شده و رایحه‌هایی چون فلفل صورتی، ادویه میخک، آویشن، رزماری و یک رایحه شنی از گیاهان معطر اون رو کامل می‌کنه و رایحه‌ای از درخت سرو که با اضافه کردن رایحه‌ای چوبی، یک روز آفتابی در تابستان را در عطر پدید میاره.

on the beach LV عطری با بوی ساحل از لویی ویتون با طراحی ژاک کاوالیر

شیشه و قیمت عطر

عطر On the Beach در حجم‌های ۱۰۰ میل و ۲۰۰ میل به بازار عرضه شده. شیشه‌های این عطر رنگ بندی بسیار زیبایی داره و همخوانی خیلی خوبی رو با نام عطر و ترکیبات اون ایجاد کرده. همچنین شیشه‌های این عطر با قابلیت پر کردن مجدد ایجاد شدن. قیمت این عطر با حجم ۲۰۰ میل ۶۲۰ دلاره که قیمت بالایی برای یک عطر محسوب میشه. علت این قیمت بالا استفاده از مواد طبیعی در این عطر هست و اینکه این عطر یک عطر نیش یا نیچ (Niche) هست.

 

 

حاشیه‌های این عطر در فضای مجازی

 برخی از افراد در فضای مجازی بر این باور هستن که ایده ساخت این عطر از روی سریال ساینفلد (Seinfeld) برداشته شده. در یک قسمت از فصول این سریال هنرپیشه‌های اول این سریال در مورد ساخت عطری با بوی ساحل صحبت می‌کنن.

عطری با بوی ساحل از سریال سانفیلد on the beach perfume Seinfeld

برای دیدن اطلاعات کامل این عطر می‌تونید به پیج اصلی برند لویی ویتون برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *